Piese auto

Filtreaza rapid:

Masina aleasa de tine
Marca: Renault
Model: Megane III cupe [DZ0/1]
Tip: 2.0 TCe [DZ1N]
Caroserie: cupe
Carburant: benzina
Motor: 1998 cc
Serii motor: F4R 874
Cp: 250
Kw: 184
Tip motor: Injectie galerie admisie/Carburator
In meniu stanga

fsa das das

Schimbarea anvelopelor cu cele de iarnă - cum le alegeți și când le schimbați

Începe sezonul de iarnă și una din griji va fi despre schimbarea anvelopelor. Dacă sunteți în căutarea unui set nou, trebuie spus că recomandarea este de a monta concomitent câte două, ideal toate cele 4 odată. Iar atunci când le achiziționați, țineți cont de recomandarea producătorului. Verificați în certificatul de înmatriculare ce mărime este recomandată pneurilor și ce dimensiuni alternative există.

...citeste mai mult

7101 ulei motor sae 15w-40 cf/sj MANNOL SHPD TS-1 10L

Cod: SHPD TS-1 10L
Producator: Mannol
Disponibilitate: Lipsa stoc

Suntem aici sa te ajutam

0377.101.415

intreaba operatorul
Solicita pret

Specificatii tehnice

categorie: ulei motor

Vascozitate: 15w40

Cantitate: 10

Livrare in aceeasi zi

in Arad

Cel mai bun pret

raport pret/calitate

Garantie la fiecare produs

de la producatori si furnizori

98% compatibilitate

verificam dupa vin
Descriere
ulei de motor mineral-sintetic (esteri + sintetici HC) pentru toate vremea pentru motoare diesel moderne de performanta cu și fără turbocompresor, care functioneaza în condiții dificile. Proiectat special pentru a proteja utilajele, indiferent de condițiile de funcționare.

Proprietățile produsului:
- Componentele ester în combinație cu baza mineral-sintetică de înaltă calitate oferă bune caracteristici anti-frecare și anti-uzură, care prelungesc semnificativ durata de viață a peisajelor în comparație cu uleiuri similare în toate, chiar și cele mai extreme moduri de funcționare și garantează simultan combustibil semnificativ economii.
- Comparativ cu omologii, are o stabilitate termică mai ridicată la oxidare, care, în combinație cu proprietăți excelente de detergent-dispersant (TBN> 10) reduce în mod eficient formarea de solzi și lacuri, previne depunerile de tot felul și menține piesele motorului foarte curate pe parcursul întregului serviciu între înlocuiri ;
- O formulare unică care conține esteri asigură rezistența uleiului la îmbătrânire, între timp, prin reducerea evaporării, reduce „deșeurile” de scalare a uleiului, ceea ce îi permite să fie utilizat în motoare cu un interval de viață lung și în motoarele convenționale;
- Datorită conținutului de esteri, acesta prezintă proprietăți bune la temperatură scăzută, inclusiv un punct de turnare scăzut, împreună cu o bună pompabilitate a uleiului și o manevrabilitate a componentelor motorului la temperaturi scăzute, pornire ușoară la rece și uzură redusă la pornire;
- Protejează eficient piesele motorului de toate tipurile de coroziune;
- Poate fi utilizat în combinație cu puțini, cu conținut mai mare de sulf.

Proiectat pentru toate tipurile de motoare diesel grele (camioane pe distanțe lungi, autobuze etc.), mașini off-road (construcții, minerit, agricole) și echipamente speciale de la producători europeni, americani și asiatici care îndeplinesc cerințele Euro I, II , III, IV în cazul în care este necesar un nivel de performanță de CH-4 sau mai mic.
Poate fi utilizat la motoare pe benzină în care este necesară o performanță API SL sau mai mică.
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
ulei de motor mineral-sintetic (esteri + sintetici HC) pentru toate vremea pentru motoare diesel moderne de performanta cu și fără turbocompresor, care functioneaza în condiții dificile. Proiectat special pentru a proteja utilajele, indiferent de condițiile de funcționare.

Proprietățile produsului:
- Componentele ester în combinație cu baza mineral-sintetică de înaltă calitate oferă bune caracteristici anti-frecare și anti-uzură, care prelungesc semnificativ durata de viață a peisajelor în comparație cu uleiuri similare în toate, chiar și cele mai extreme moduri de funcționare și garantează simultan combustibil semnificativ economii.
- Comparativ cu omologii, are o stabilitate termică mai ridicată la oxidare, care, în combinație cu proprietăți excelente de detergent-dispersant (TBN> 10) reduce în mod eficient formarea de solzi și lacuri, previne depunerile de tot felul și menține piesele motorului foarte curate pe parcursul întregului serviciu între înlocuiri ;
- O formulare unică care conține esteri asigură rezistența uleiului la îmbătrânire, între timp, prin reducerea evaporării, reduce „deșeurile” de scalare a uleiului, ceea ce îi permite să fie utilizat în motoare cu un interval de viață lung și în motoarele convenționale;
- Datorită conținutului de esteri, acesta prezintă proprietăți bune la temperatură scăzută, inclusiv un punct de turnare scăzut, împreună cu o bună pompabilitate a uleiului și o manevrabilitate a componentelor motorului la temperaturi scăzute, pornire ușoară la rece și uzură redusă la pornire;
- Protejează eficient piesele motorului de toate tipurile de coroziune;
- Poate fi utilizat în combinație cu puțini, cu conținut mai mare de sulf.

Proiectat pentru toate tipurile de motoare diesel grele (camioane pe distanțe lungi, autobuze etc.), mașini off-road (construcții, minerit, agricole) și echipamente speciale de la producători europeni, americani și asiatici care îndeplinesc cerințele Euro I, II , III, IV în cazul în care este necesar un nivel de performanță de CH-4 sau mai mic.
Poate fi utilizat la motoare pe benzină în care este necesară o performanță API SL sau mai mică.
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord
yl