Piese auto

Filtreaza rapid:

In meniu stanga

fsa das das

Schimbarea anvelopelor cu cele de iarnă - cum le alegeți și când le schimbați

Începe sezonul de iarnă și una din griji va fi despre schimbarea anvelopelor. Dacă sunteți în căutarea unui set nou, trebuie spus că recomandarea este de a monta concomitent câte două, ideal toate cele 4 odată. Iar atunci când le achiziționați, țineți cont de recomandarea producătorului. Verificați în certificatul de înmatriculare ce mărime este recomandată pneurilor și ce dimensiuni alternative există.

...citeste mai mult

7104 ulei motor sae 15w-40 cf/sl MANNOL SHPD TS-4 EXTRA 20L

Cod: SHPD TS-4 EXTRA 20L
Producator: Mannol
Disponibilitate: In stoc

Suntem aici sa te ajutam

0377.101.415

 29200 Lei 
28600 Lei
Adauga in cos

Specificatii tehnice

categorie: ulei motor

Vascozitate: 15w40

Cantitate: 20

Livrare in aceeasi zi

in Arad

Cel mai bun pret

raport pret/calitate

Garantie la fiecare produs

de la producatori si furnizori

98% compatibilitate

verificam dupa vin
Descriere
ulei de motor mineral-sintetic (esteri + HC-sintetice) pentru motoare diesel moderne de mare viteză și de mare viteză cu și fără turbocompresor, care functioneaza în condiții dificile. Uleiul este în conformitate cu specificația globală GLOBAL-DHD-1, care ia în considerare toate cerințele producătorilor europeni, americani și japonezi pentru motoarele diesel grele fabricate din 1998, care funcționează în cele mai dificile condiții, cu un kilometraj crescut între schimbările de ulei care respectă standardele actuale privind conținutul de substanțe toxice din gazele de eșapament și instalate pe vehicule grele (mai mult de 3,9 tone).

Proprietățile produsului:
- Componente ester în combinație cu baza mineral-sintetică de cea mai înaltă calitate care îndeplinește cerințele GLOBAL DHD-1, cu vâscozitate optimă într-un interval larg de temperaturi, oferă proprietăți excelente de frecare, anti-frecare și anti-uzură, care prelungesc semnificativ durata de viață de echipamente, chiar și cele mai extreme, moduri de operare într-o gamă largă de temperaturi ambientale și oferă economii semnificative de combustibil;
- Componentele esterice în combinație cu antioxidanții naturali oferă o stabilitate termică oxidativă crescută uleiului, care, în combinație cu proprietăți excelente de detergent-dispersant (TBN> 10) și un conținut redus de cenușă, reduce în mod eficient formarea de solzi și lacuri, previne depunerile de tot felul și menține piesele motorului curate pe tot parcursul serviciului între înlocuiri;
- O formulare unică care conține ester asigură rezistența uleiului la îmbătrânire, între timp, prin reducerea evaporării, reduce „deșeurile” de scalare a uleiului, ceea ce îi permite să fie utilizat la motoare cu o durată lungă de viață de până la 45.000 km și la motoarele convenționale;
- Datorită bazei care conține ester, vâscozitatea optimă are proprietăți excelente la temperatură scăzută, punct de turnare scăzut, alături de o bună pompabilitate a uleiului și o manevrabilitate a componentelor motorului la temperaturi scăzute, „pornire la rece” ușoară (până la -30 ° C) și redusă uzura la pornire;
- Protejează eficient piesele motorului de toate tipurile de coroziune;
- Poate fi utilizat în combinație cu puțini, cu conținut mai mare de sulf.

Proiectat pentru toate tipurile de motoare diesel pentru vehicule grele (camioane pe distanțe lungi, autobuze etc.), mașini off-road (construcții, minerit, agricole) și echipamente speciale de la producători europeni, americani și asiatici care îndeplinesc cerințele Euro I, II , III, IV în cazul în care este necesar un nivel de performanță de CI-4 sau mai mic.
Poate fi utilizat în motoare pe benzină în care este necesară o performanță API SL sau mai mică.
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
ulei de motor mineral-sintetic (esteri + HC-sintetice) pentru motoare diesel moderne de mare viteză și de mare viteză cu și fără turbocompresor, care functioneaza în condiții dificile. Uleiul este în conformitate cu specificația globală GLOBAL-DHD-1, care ia în considerare toate cerințele producătorilor europeni, americani și japonezi pentru motoarele diesel grele fabricate din 1998, care funcționează în cele mai dificile condiții, cu un kilometraj crescut între schimbările de ulei care respectă standardele actuale privind conținutul de substanțe toxice din gazele de eșapament și instalate pe vehicule grele (mai mult de 3,9 tone).

Proprietățile produsului:
- Componente ester în combinație cu baza mineral-sintetică de cea mai înaltă calitate care îndeplinește cerințele GLOBAL DHD-1, cu vâscozitate optimă într-un interval larg de temperaturi, oferă proprietăți excelente de frecare, anti-frecare și anti-uzură, care prelungesc semnificativ durata de viață de echipamente, chiar și cele mai extreme, moduri de operare într-o gamă largă de temperaturi ambientale și oferă economii semnificative de combustibil;
- Componentele esterice în combinație cu antioxidanții naturali oferă o stabilitate termică oxidativă crescută uleiului, care, în combinație cu proprietăți excelente de detergent-dispersant (TBN> 10) și un conținut redus de cenușă, reduce în mod eficient formarea de solzi și lacuri, previne depunerile de tot felul și menține piesele motorului curate pe tot parcursul serviciului între înlocuiri;
- O formulare unică care conține ester asigură rezistența uleiului la îmbătrânire, între timp, prin reducerea evaporării, reduce „deșeurile” de scalare a uleiului, ceea ce îi permite să fie utilizat la motoare cu o durată lungă de viață de până la 45.000 km și la motoarele convenționale;
- Datorită bazei care conține ester, vâscozitatea optimă are proprietăți excelente la temperatură scăzută, punct de turnare scăzut, alături de o bună pompabilitate a uleiului și o manevrabilitate a componentelor motorului la temperaturi scăzute, „pornire la rece” ușoară (până la -30 ° C) și redusă uzura la pornire;
- Protejează eficient piesele motorului de toate tipurile de coroziune;
- Poate fi utilizat în combinație cu puțini, cu conținut mai mare de sulf.

Proiectat pentru toate tipurile de motoare diesel pentru vehicule grele (camioane pe distanțe lungi, autobuze etc.), mașini off-road (construcții, minerit, agricole) și echipamente speciale de la producători europeni, americani și asiatici care îndeplinesc cerințele Euro I, II , III, IV în cazul în care este necesar un nivel de performanță de CI-4 sau mai mic.
Poate fi utilizat în motoare pe benzină în care este necesară o performanță API SL sau mai mică.
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord
yl