Piese auto

Filtreaza rapid:

In meniu stanga

fsa das das

Schimbarea anvelopelor cu cele de iarnă - cum le alegeți și când le schimbați

Începe sezonul de iarnă și una din griji va fi despre schimbarea anvelopelor. Dacă sunteți în căutarea unui set nou, trebuie spus că recomandarea este de a monta concomitent câte două, ideal toate cele 4 odată. Iar atunci când le achiziționați, țineți cont de recomandarea producătorului. Verificați în certificatul de înmatriculare ce mărime este recomandată pneurilor și ce dimensiuni alternative există.

...citeste mai mult

7106 ulei motor sae 10w-40 cf MANNOL UHPD TS-6 ECO 20L

Cod: UHPD TS-6 ECO 20L
Producator: Mannol
Disponibilitate: In stoc / Livrare imediata

Suntem aici sa te ajutam

0377.101.415

 34500 Lei 
33750 Lei
Adauga in cos

Specificatii tehnice

Vascozitate: 10w40

Cantitate: 20

categorie: ulei motor

Livrare in aceeasi zi

in Arad

Cel mai bun pret

raport pret/calitate

Garantie la fiecare produs

de la producatori si furnizori

98% compatibilitate

verificam dupa vin
Descriere
ulei de motor sintetic modern care conține ester pentru toate condițiile meteorologice pentru motoare diesel grele și de mare viteză cu și fără turbocompresor, care funcționează în condiții dificile. Uleiul a trecut cu succes testele rutiere și de laborator la centrele Mercedes-Benz, MAN și MTU și are aprobările lor scrise.

Proprietățile produsului:
- Componentele ester în combinație cu baza sintetică de cea mai înaltă calitate, cu vâscozitate ideală într-o gamă largă de temperaturi, oferă proprietăți de neegalat anti-frecare, anti-uzură și anti-spargere, care prelungesc semnificativ durata de viață a echipamentelor, chiar și în cele mai extreme , moduri de funcționare într-o gamă largă de temperaturi ambientale și oferă economii semnificative de combustibil;
- Componentele esterice în combinație cu antioxidanți naturali oferă o stabilitate termică oxidativă crescută uleiului, care, în combinație cu proprietăți excelente de detergent-dispersant (TBN> 12,5) și un conținut redus de cenușă, reduce în mod eficient formarea de solzi și lacuri, previne depunerile de toate tipurile și întreținerea pieselor motorului, în special a grupului cilindru-piston, excepțional de curate pe tot parcursul serviciului între înlocuiri;
- O formulare unică care conține ester oferă rezistență la ulei la îmbătrânire și, datorită evaporării reduse și a punctului de aprindere ridicat, reduce „deșeurile” de scurgere a uleiului, ceea ce îi permite să fie utilizat în motoare cu un interval de viață lung de până la 45.000 km și motoare convenționale;
- Datorită bazei care conține ester, vâscozitatea optimă are proprietăți excelente la temperatură scăzută, inclusiv un punct de turnare scăzut, împreună cu o bună pompabilitate a uleiului și o manevrabilitate a componentelor motorului la temperaturi scăzute, „pornire la rece” ușoară (până la -30 ° C) și uzură redusă la pornire;
- Compatibil cu sistemele EGR și SCR, nu este potrivit pentru sistemele echipate cu filtre de particule diesel (DPF);
- Protejează eficient piesele motorului de toate tipurile de coroziune;
- Formarea inferioară a spumei;
- Se ocupă în mod eficient de creșterea tensiunii de forfecare în timpul funcționării cauzată de vâscozitatea crescută datorată dispersiei funinginei;
- Poate fi utilizat în combinație cu puțini, cu conținut mai mare de sulf.

Proiectat pentru toate tipurile de motoare diesel grele (camioane pe distanțe lungi, autobuze etc.), mașini off-road (construcții, minerit, agricole) și echipamente speciale de la producători europeni, americani și asiatici care îndeplinesc cerințele Euro I, II , III, IV, V în care este necesar un nivel de performanță de CI-4 sau mai mic.
Poate fi utilizat în motoare pe benzină în care este necesară o performanță API SL sau mai mică.
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
ulei de motor sintetic modern care conține ester pentru toate condițiile meteorologice pentru motoare diesel grele și de mare viteză cu și fără turbocompresor, care funcționează în condiții dificile. Uleiul a trecut cu succes testele rutiere și de laborator la centrele Mercedes-Benz, MAN și MTU și are aprobările lor scrise.

Proprietățile produsului:
- Componentele ester în combinație cu baza sintetică de cea mai înaltă calitate, cu vâscozitate ideală într-o gamă largă de temperaturi, oferă proprietăți de neegalat anti-frecare, anti-uzură și anti-spargere, care prelungesc semnificativ durata de viață a echipamentelor, chiar și în cele mai extreme , moduri de funcționare într-o gamă largă de temperaturi ambientale și oferă economii semnificative de combustibil;
- Componentele esterice în combinație cu antioxidanți naturali oferă o stabilitate termică oxidativă crescută uleiului, care, în combinație cu proprietăți excelente de detergent-dispersant (TBN> 12,5) și un conținut redus de cenușă, reduce în mod eficient formarea de solzi și lacuri, previne depunerile de toate tipurile și întreținerea pieselor motorului, în special a grupului cilindru-piston, excepțional de curate pe tot parcursul serviciului între înlocuiri;
- O formulare unică care conține ester oferă rezistență la ulei la îmbătrânire și, datorită evaporării reduse și a punctului de aprindere ridicat, reduce „deșeurile” de scurgere a uleiului, ceea ce îi permite să fie utilizat în motoare cu un interval de viață lung de până la 45.000 km și motoare convenționale;
- Datorită bazei care conține ester, vâscozitatea optimă are proprietăți excelente la temperatură scăzută, inclusiv un punct de turnare scăzut, împreună cu o bună pompabilitate a uleiului și o manevrabilitate a componentelor motorului la temperaturi scăzute, „pornire la rece” ușoară (până la -30 ° C) și uzură redusă la pornire;
- Compatibil cu sistemele EGR și SCR, nu este potrivit pentru sistemele echipate cu filtre de particule diesel (DPF);
- Protejează eficient piesele motorului de toate tipurile de coroziune;
- Formarea inferioară a spumei;
- Se ocupă în mod eficient de creșterea tensiunii de forfecare în timpul funcționării cauzată de vâscozitatea crescută datorată dispersiei funinginei;
- Poate fi utilizat în combinație cu puțini, cu conținut mai mare de sulf.

Proiectat pentru toate tipurile de motoare diesel grele (camioane pe distanțe lungi, autobuze etc.), mașini off-road (construcții, minerit, agricole) și echipamente speciale de la producători europeni, americani și asiatici care îndeplinesc cerințele Euro I, II , III, IV, V în care este necesar un nivel de performanță de CI-4 sau mai mic.
Poate fi utilizat în motoare pe benzină în care este necesară o performanță API SL sau mai mică.
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord
yl