- Datorită bazei care conține ester, vâscozitatea optimă are proprietăți excelente la temperatură scăzută, inclusiv un punct de turnare scăzut, împreună cu o bună pompabilitate a uleiului și o manevrabilitate a componentelor motorului la temperaturi scăzute, „pornire la rece” ușoară (până la -30 ° C) și uzură redusă la pornire;
- Compatibil cu toate sistemele de posttratare a gazelor de eșapament, DPF, TWC, EGR și SCR datorită utilizării tehnologiei SAPS scăzute;
- Protejează eficient piesele motorului de toate tipurile de coroziune;
- Spumare redusă și rezistență eficientă la aerare;
- Se ocupă în mod eficient de creșterea tensiunii de forfecare în timpul funcționării cauzată de vâscozitatea crescută datorată dispersiei funinginei;

Potrivit pentru motoarele care utilizează gaz natural (GNL) și gaz petrolier (GPL).

Proiectat pentru toate tipurile de motoare diesel grele (camioane pe distanțe lungi, autobuze etc.), mașini de teren (construcții, minerit, agricole) și echipamente speciale de la producători europeni, americani și asiatici care îndeplinesc cerințele Euro I - V și VI în cazul în care este necesar un nivel de performanță de CK-4 sau mai mic.
Când utilizați uleiuri CK-4 cu combustibili care conțin peste 15 ppm de sulf, asigurați-vă că urmați recomandările producătorului motorului pentru intervale de service. categorie: ulei motor Vascozitate: 10w40 Cantitate: 208 " />
Piese auto

Filtreaza rapid:

Masina aleasa de tine
Marca: Renault
Model: Megane III cupe [DZ0/1]
Tip: 2.0 TCe [DZ1N]
Caroserie: cupe
Carburant: benzina
Motor: 1998 cc
Serii motor: F4R 874
Cp: 250
Kw: 184
Tip motor: Injectie galerie admisie/Carburator
In meniu stanga

fsa das das

Schimbarea anvelopelor cu cele de iarnă - cum le alegeți și când le schimbați

Începe sezonul de iarnă și una din griji va fi despre schimbarea anvelopelor. Dacă sunteți în căutarea unui set nou, trebuie spus că recomandarea este de a monta concomitent câte două, ideal toate cele 4 odată. Iar atunci când le achiziționați, țineți cont de recomandarea producătorului. Verificați în certificatul de înmatriculare ce mărime este recomandată pneurilor și ce dimensiuni alternative există.

...citeste mai mult

7107 ulei motor sae 10w-40 cf-4/sl MANNOL UHPD TS-7 BLUE 208L

Cod: UHPD TS-7 BLUE 208L
Producator: Mannol
Disponibilitate: In stoc

Suntem aici sa te ajutam

0377.101.415

 367200 Lei 
359850 Lei
Adauga in cos

Specificatii tehnice

categorie: ulei motor

Vascozitate: 10w40

Cantitate: 208

Livrare in aceeasi zi

in Arad

Cel mai bun pret

raport pret/calitate

Garantie la fiecare produs

de la producatori si furnizori

98% compatibilitate

verificam dupa vin
Descriere
ulei de motor sintetic care conține esteri pentru orice vreme pentru motoare diesel grele și de mare viteză cu și fără turbocompresor, care funcționează în condiții severe cu combustibil cu conținut scăzut de sulf. Uleiul a trecut cu succes testele rutiere și de laborator la centrele VOLVO, Mercedes-Benz, MAN, MACK și RENAULT și are aprobările lor scrise.

Proprietățile produsului:
- Componentele ester în combinație cu baza sintetică de cea mai înaltă calitate și un pachet aditiv inovator, cu vâscozitate optimă într-o gamă largă de temperaturi, oferă proprietăți ideale anti-frecare, anti-uzură și anti-scuffing, care prelungesc semnificativ durata de viață a echipamentelor în toate , chiar și cele mai extreme moduri de operare într-o gamă largă de temperaturi ambientale și oferă economii semnificative de combustibil;
- Componentele esterice în combinație cu o bază sintetică asigură o stabilitate termică oxidativă crescută uleiului, care, în combinație cu proprietăți excelente de detergent-dispersant și conținut redus de cenușă, reduce efectiv formarea de solzi și lacuri, previne depunerile de tot felul și menține piesele motorului , în special cilindru-piston, în stare perfect curată pe tot parcursul intervalului dintre înlocuiri;
- O formulare unică care conține esteri asigură rezistența uleiului la îmbătrânire și, datorită evaporării reduse și a punctului de aprindere ridicat, reduce reziduurile de ulei "" deșeurile "", ceea ce îi permite să fie utilizat la motoare cu un interval de viață lung de până la 60.000 km și motoare convenționale;
- Datorită bazei care conține ester, vâscozitatea optimă are proprietăți excelente la temperatură scăzută, inclusiv un punct de turnare scăzut, împreună cu o bună pompabilitate a uleiului și o manevrabilitate a componentelor motorului la temperaturi scăzute, „pornire la rece” ușoară (până la -30 ° C) și uzură redusă la pornire;
- Compatibil cu toate sistemele de posttratare a gazelor de eșapament, DPF, TWC, EGR și SCR datorită utilizării tehnologiei SAPS scăzute;
- Protejează eficient piesele motorului de toate tipurile de coroziune;
- Spumare redusă și rezistență eficientă la aerare;
- Se ocupă în mod eficient de creșterea tensiunii de forfecare în timpul funcționării cauzată de vâscozitatea crescută datorată dispersiei funinginei;

Potrivit pentru motoarele care utilizează gaz natural (GNL) și gaz petrolier (GPL).

Proiectat pentru toate tipurile de motoare diesel grele (camioane pe distanțe lungi, autobuze etc.), mașini de teren (construcții, minerit, agricole) și echipamente speciale de la producători europeni, americani și asiatici care îndeplinesc cerințele Euro I - V și VI în cazul în care este necesar un nivel de performanță de CK-4 sau mai mic.
Când utilizați uleiuri CK-4 cu combustibili care conțin peste 15 ppm de sulf, asigurați-vă că urmați recomandările producătorului motorului pentru intervale de service.
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
ulei de motor sintetic care conține esteri pentru orice vreme pentru motoare diesel grele și de mare viteză cu și fără turbocompresor, care funcționează în condiții severe cu combustibil cu conținut scăzut de sulf. Uleiul a trecut cu succes testele rutiere și de laborator la centrele VOLVO, Mercedes-Benz, MAN, MACK și RENAULT și are aprobările lor scrise.

Proprietățile produsului:
- Componentele ester în combinație cu baza sintetică de cea mai înaltă calitate și un pachet aditiv inovator, cu vâscozitate optimă într-o gamă largă de temperaturi, oferă proprietăți ideale anti-frecare, anti-uzură și anti-scuffing, care prelungesc semnificativ durata de viață a echipamentelor în toate , chiar și cele mai extreme moduri de operare într-o gamă largă de temperaturi ambientale și oferă economii semnificative de combustibil;
- Componentele esterice în combinație cu o bază sintetică asigură o stabilitate termică oxidativă crescută uleiului, care, în combinație cu proprietăți excelente de detergent-dispersant și conținut redus de cenușă, reduce efectiv formarea de solzi și lacuri, previne depunerile de tot felul și menține piesele motorului , în special cilindru-piston, în stare perfect curată pe tot parcursul intervalului dintre înlocuiri;
- O formulare unică care conține esteri asigură rezistența uleiului la îmbătrânire și, datorită evaporării reduse și a punctului de aprindere ridicat, reduce reziduurile de ulei "" deșeurile "", ceea ce îi permite să fie utilizat la motoare cu un interval de viață lung de până la 60.000 km și motoare convenționale;
- Datorită bazei care conține ester, vâscozitatea optimă are proprietăți excelente la temperatură scăzută, inclusiv un punct de turnare scăzut, împreună cu o bună pompabilitate a uleiului și o manevrabilitate a componentelor motorului la temperaturi scăzute, „pornire la rece” ușoară (până la -30 ° C) și uzură redusă la pornire;
- Compatibil cu toate sistemele de posttratare a gazelor de eșapament, DPF, TWC, EGR și SCR datorită utilizării tehnologiei SAPS scăzute;
- Protejează eficient piesele motorului de toate tipurile de coroziune;
- Spumare redusă și rezistență eficientă la aerare;
- Se ocupă în mod eficient de creșterea tensiunii de forfecare în timpul funcționării cauzată de vâscozitatea crescută datorată dispersiei funinginei;

Potrivit pentru motoarele care utilizează gaz natural (GNL) și gaz petrolier (GPL).

Proiectat pentru toate tipurile de motoare diesel grele (camioane pe distanțe lungi, autobuze etc.), mașini de teren (construcții, minerit, agricole) și echipamente speciale de la producători europeni, americani și asiatici care îndeplinesc cerințele Euro I - V și VI în cazul în care este necesar un nivel de performanță de CK-4 sau mai mic.
Când utilizați uleiuri CK-4 cu combustibili care conțin peste 15 ppm de sulf, asigurați-vă că urmați recomandările producătorului motorului pentru intervale de service.
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord
yl