Piese auto

Filtreaza rapid:

Masina aleasa de tine
Marca: Renault
Model: Megane III cupe [DZ0/1]
Tip: 2.0 TCe [DZ1N]
Caroserie: cupe
Carburant: benzina
Motor: 1998 cc
Serii motor: F4R 874
Cp: 250
Kw: 184
Tip motor: Injectie galerie admisie/Carburator
In meniu stanga

fsa das das

Schimbarea anvelopelor cu cele de iarnă - cum le alegeți și când le schimbați

Începe sezonul de iarnă și una din griji va fi despre schimbarea anvelopelor. Dacă sunteți în căutarea unui set nou, trebuie spus că recomandarea este de a monta concomitent câte două, ideal toate cele 4 odată. Iar atunci când le achiziționați, țineți cont de recomandarea producătorului. Verificați în certificatul de înmatriculare ce mărime este recomandată pneurilor și ce dimensiuni alternative există.

...citeste mai mult

7709 o.e.m. for toyota lexus 5w-30 1l MANNOL OEM TOYOTA LEXUS 1L

Cod: OEM TOYOTA LEXUS 1L
Producator: Mannol
Disponibilitate: In stoc

Suntem aici sa te ajutam

0377.101.415

 2400 Lei 
2400 Lei
Adauga in cos

Specificatii tehnice

categorie: ulei motor

Vascozitate: 5w30

Cantitate: 1

Livrare in aceeasi zi

in Arad

Cel mai bun pret

raport pret/calitate

Garantie la fiecare produs

de la producatori si furnizori

98% compatibilitate

verificam dupa vin
Descriere
Ulei de motor sintetic premium universal, special dezvoltat pentru motoarele moderne diesel și pe benzină ale TOYOTA și LEXUS cu tehnologie variabilă de sincronizare a supapelor VVT-i, cu și fără turbocompresor.

Proprietățile produsului:
- Componentele ester garantează calități excelente de uzură și anti-frecare datorită durabilității excepționale a filmului de ulei, care, combinată cu o pompabilitate excelentă, mărește semnificativ durata de viață a motorului chiar și la motoarele cu sisteme de pornire-oprire;
- Economisește semnificativ combustibilul datorită vâscozității reduse la temperatură ridicată (HTHS) și proprietăților unice de frecare;
- Asigură pornirea ușoară la rece datorită pompabilității excelente, care reduce substanțial uzura la pornirea motorului;
- O bază complet sintetică oferă o volatilitate redusă și un consum redus de ulei pentru deșeuri;
- Proprietăți excelente de spălare și dispersare și cea mai mare stabilitate termico-oxidativă previn în mod eficient toate tipurile de depuneri și mențin piesele motorului excepțional de curate pe tot parcursul intervalului de schimb de ulei;
- Rezistă eficient la îmbătrânire datorită stabilității termico-oxidative ridicate, prelungind intervalul de schimb de ulei;
- O formulare unică de ulei minimizează efectul aprinderii premature a amestecului de combustibil LSPI (pre-aprindere cu viteză redusă) la motoarele cu injecție directă și turbocompresor;
- Compatibil cu toate sistemele de posttratare a gazelor de eșapament, inclusiv DPF, TWC, EGR și SCR datorită tehnologiei Mid SAPS.

Proiectat pentru motoarele pe benzină cu mai multe supape ale autoturismelor, SUV-urilor, camionetelor și camioanelor ușoare, precum și vehiculelor utilitare ușoare, unde este necesar nivelul de performanță API SN Plus (API SN), C2, A5 / B5.
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Ulei de motor sintetic premium universal, special dezvoltat pentru motoarele moderne diesel și pe benzină ale TOYOTA și LEXUS cu tehnologie variabilă de sincronizare a supapelor VVT-i, cu și fără turbocompresor.

Proprietățile produsului:
- Componentele ester garantează calități excelente de uzură și anti-frecare datorită durabilității excepționale a filmului de ulei, care, combinată cu o pompabilitate excelentă, mărește semnificativ durata de viață a motorului chiar și la motoarele cu sisteme de pornire-oprire;
- Economisește semnificativ combustibilul datorită vâscozității reduse la temperatură ridicată (HTHS) și proprietăților unice de frecare;
- Asigură pornirea ușoară la rece datorită pompabilității excelente, care reduce substanțial uzura la pornirea motorului;
- O bază complet sintetică oferă o volatilitate redusă și un consum redus de ulei pentru deșeuri;
- Proprietăți excelente de spălare și dispersare și cea mai mare stabilitate termico-oxidativă previn în mod eficient toate tipurile de depuneri și mențin piesele motorului excepțional de curate pe tot parcursul intervalului de schimb de ulei;
- Rezistă eficient la îmbătrânire datorită stabilității termico-oxidative ridicate, prelungind intervalul de schimb de ulei;
- O formulare unică de ulei minimizează efectul aprinderii premature a amestecului de combustibil LSPI (pre-aprindere cu viteză redusă) la motoarele cu injecție directă și turbocompresor;
- Compatibil cu toate sistemele de posttratare a gazelor de eșapament, inclusiv DPF, TWC, EGR și SCR datorită tehnologiei Mid SAPS.

Proiectat pentru motoarele pe benzină cu mai multe supape ale autoturismelor, SUV-urilor, camionetelor și camioanelor ușoare, precum și vehiculelor utilitare ușoare, unde este necesar nivelul de performanță API SN Plus (API SN), C2, A5 / B5.
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord
yl