Piese auto

Filtreaza rapid:

Masina aleasa de tine
Marca: Renault
Model: Megane III cupe [DZ0/1]
Tip: 2.0 TCe [DZ1N]
Caroserie: cupe
Carburant: benzina
Motor: 1998 cc
Serii motor: F4R 874
Cp: 250
Kw: 184
Tip motor: Injectie galerie admisie/Carburator
In meniu stanga

fsa das das

Schimbarea anvelopelor cu cele de iarnă - cum le alegeți și când le schimbați

Începe sezonul de iarnă și una din griji va fi despre schimbarea anvelopelor. Dacă sunteți în căutarea unui set nou, trebuie spus că recomandarea este de a monta concomitent câte două, ideal toate cele 4 odată. Iar atunci când le achiziționați, țineți cont de recomandarea producătorului. Verificați în certificatul de înmatriculare ce mărime este recomandată pneurilor și ce dimensiuni alternative există.

...citeste mai mult

7715 cutie tabla o.e.m. for vw audi skoda MANNOL OEM VW AUDI SKODA/METAL1L

Cod: OEM VW AUDI SKODA/METAL1L
Producator: Mannol
Disponibilitate: In stoc / Livrare imediata

Suntem aici sa te ajutam

0377.101.415

 2600 Lei 
2500 Lei
Adauga in cos

Specificatii tehnice

categorie: ulei motor

Vascozitate: 5w30

Cantitate: 1

Livrare in aceeasi zi

in Arad

Cel mai bun pret

raport pret/calitate

Garantie la fiecare produs

de la producatori si furnizori

98% compatibilitate

verificam dupa vin
Descriere
Ulei de motor premium universal, complet sintetic (conține PAO) pentru motoarele moderne pe benzină și diesel ale mașinilor din grupul VW (inclusiv injecție directă) cu și fără turbocompresor, inclusiv cele echipate cu injectoare de pompă (Pumpe-Duse).

Proprietățile produsului:
- Datorită modificatorilor speciali de frecare conținuți, are proprietăți excelente de uzură, presiune extremă și anti-frecare, care asigură funcționarea lungă și fără probleme a sistemului de duză pompă și a întregului mecanism de distribuție a gazului, reducând uzura camelor;
- Datorită proprietăților sale excelente de dispersie a detergenților și a stabilității termico-oxidative ridicate, combate eficient toate tipurile de depozite și menține piesele motorului curate pe tot parcursul intervalului dintre înlocuiri;
- Economisește combustibil datorită proprietăților anti-frecare optime;
- Baza complet sintetică oferă o temperatură scăzută de solidificare (- 45 ° C și mai mică) și garantează pornirea ușoară a motorului la temperatură scăzută datorită capacității excepționale de virare și capacității pompei, ceea ce reduce semnificativ uzura la pornirea motorului.
- Are vâscozitate optimă pe o gamă largă de temperatură, ceea ce asigură o funcționare stabilă în toate modurile de operare, inclusiv în modul urban și în condiții de suprasarcină;
- Datorită stabilității sale termico-oxidative ridicate, rezistă eficient la îmbătrânire;
- Compatibil cu toate sistemele de neutralizare a gazelor de eșapament, DPF, TWC, EGR și SCR prin utilizarea tehnologiei Mid SAPS;
- Folosit la motoare cu intervale extinse de schimb de ulei (Durată lungă de viață de până la 30.000 km) și convenționale;
- Potrivit pentru motoarele care funcționează cu gaz natural lichefiat (GNL) și gaz petrolier (GPL).
Conceput pentru motoarele pe benzină și diesel ale parcului larg de vehicule EURO IV și EURO V (autoturisme, SUV-uri ușoare, camionete și camioane ușoare) ale VW impune cerințe suplimentare pentru uleiurile de motor în conformitate cu specificațiile 504.00 / 507 și anterioare.
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Ulei de motor premium universal, complet sintetic (conține PAO) pentru motoarele moderne pe benzină și diesel ale mașinilor din grupul VW (inclusiv injecție directă) cu și fără turbocompresor, inclusiv cele echipate cu injectoare de pompă (Pumpe-Duse).

Proprietățile produsului:
- Datorită modificatorilor speciali de frecare conținuți, are proprietăți excelente de uzură, presiune extremă și anti-frecare, care asigură funcționarea lungă și fără probleme a sistemului de duză pompă și a întregului mecanism de distribuție a gazului, reducând uzura camelor;
- Datorită proprietăților sale excelente de dispersie a detergenților și a stabilității termico-oxidative ridicate, combate eficient toate tipurile de depozite și menține piesele motorului curate pe tot parcursul intervalului dintre înlocuiri;
- Economisește combustibil datorită proprietăților anti-frecare optime;
- Baza complet sintetică oferă o temperatură scăzută de solidificare (- 45 ° C și mai mică) și garantează pornirea ușoară a motorului la temperatură scăzută datorită capacității excepționale de virare și capacității pompei, ceea ce reduce semnificativ uzura la pornirea motorului.
- Are vâscozitate optimă pe o gamă largă de temperatură, ceea ce asigură o funcționare stabilă în toate modurile de operare, inclusiv în modul urban și în condiții de suprasarcină;
- Datorită stabilității sale termico-oxidative ridicate, rezistă eficient la îmbătrânire;
- Compatibil cu toate sistemele de neutralizare a gazelor de eșapament, DPF, TWC, EGR și SCR prin utilizarea tehnologiei Mid SAPS;
- Folosit la motoare cu intervale extinse de schimb de ulei (Durată lungă de viață de până la 30.000 km) și convenționale;
- Potrivit pentru motoarele care funcționează cu gaz natural lichefiat (GNL) și gaz petrolier (GPL).
Conceput pentru motoarele pe benzină și diesel ale parcului larg de vehicule EURO IV și EURO V (autoturisme, SUV-uri ușoare, camionete și camioane ușoare) ale VW impune cerințe suplimentare pentru uleiurile de motor în conformitate cu specificațiile 504.00 / 507 și anterioare.
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord
yl