Piese auto

Filtreaza rapid:

Masina aleasa de tine
Marca: Renault
Model: Megane III cupe [DZ0/1]
Tip: 2.0 TCe [DZ1N]
Caroserie: cupe
Carburant: benzina
Motor: 1998 cc
Serii motor: F4R 874
Cp: 250
Kw: 184
Tip motor: Injectie galerie admisie/Carburator
In meniu stanga

fsa das das

Schimbarea anvelopelor cu cele de iarnă - cum le alegeți și când le schimbați

Începe sezonul de iarnă și una din griji va fi despre schimbarea anvelopelor. Dacă sunteți în căutarea unui set nou, trebuie spus că recomandarea este de a monta concomitent câte două, ideal toate cele 4 odată. Iar atunci când le achiziționați, țineți cont de recomandarea producătorului. Verificați în certificatul de înmatriculare ce mărime este recomandată pneurilor și ce dimensiuni alternative există.

...citeste mai mult

7902 ulei motor 10w-60 MANNOL RACING+ESTER 20L

Cod: RACING+ESTER 20L
Producator: Mannol
Disponibilitate: In stoc

Suntem aici sa te ajutam

0377.101.415

 47900 Lei 
33550 Lei
Adauga in cos

Specificatii tehnice

categorie: ulei motor

Vascozitate: 10w60

Cantitate: 20

Livrare in aceeasi zi

in Arad

Cel mai bun pret

raport pret/calitate

Garantie la fiecare produs

de la producatori si furnizori

98% compatibilitate

verificam dupa vin
Descriere
Ulei de motor universal bi-sintetic (esteri PAO +) conceput pentru noile generații de motoare care funcționează în condiții de operare dure și extreme. Proiectat pentru a satisface cerințele producătorilor de mașini sport și de curse.

Proprietățile produsului:
- Gama maximă de proprietăți de temperatură vâscoasă asigură performanțe complete ale motorului la sarcini termice foarte mari, condiții extreme de evenimente sportive și în timpul supraîncărcării;
- Componentele uleiului ester creează o peliculă uleioasă extrem de rezistentă, care oferă cea mai mare rezistență la uzură și proprietăți antifricțiune de neegalat în condiții extreme de funcționare a motorului, inclusiv la căldură;
- Datorită prezenței componentelor esterice, uleiul capătă cea mai înaltă stabilitate termo-oxidativă care, în combinație cu proprietăți excelente de spălare și dispersare, asigură o curățenie excepțională a pieselor motorului pe întreaga perioadă de utilizare a uleiului;
- Recomandat pentru utilizare în mașini sport și de curse;
- Poate fi folosit pentru vehicule cu kilometri mari;
- Are o rezistență crescută la combustibil de calitate variabilă și rezistă eficient la lichefierea cu combustibil;
- Nu se recomandă utilizarea în condiții normale de funcționare.

Proiectat pentru toate tipurile de motoare pe benzină (cu carbură, cu injecție și cu injecție directă) și diesel (cu și fără turbocompresor, cu injecție directă și fără) mașini de curse, sportive și specializate și alte mașini care funcționează în moduri accelerate, când nivelul API sunt necesare proprietăți de performanță SN / CH-4 și mai jos, precum și ACEA A3 / B4.
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Ulei de motor universal bi-sintetic (esteri PAO +) conceput pentru noile generații de motoare care funcționează în condiții de operare dure și extreme. Proiectat pentru a satisface cerințele producătorilor de mașini sport și de curse.

Proprietățile produsului:
- Gama maximă de proprietăți de temperatură vâscoasă asigură performanțe complete ale motorului la sarcini termice foarte mari, condiții extreme de evenimente sportive și în timpul supraîncărcării;
- Componentele uleiului ester creează o peliculă uleioasă extrem de rezistentă, care oferă cea mai mare rezistență la uzură și proprietăți antifricțiune de neegalat în condiții extreme de funcționare a motorului, inclusiv la căldură;
- Datorită prezenței componentelor esterice, uleiul capătă cea mai înaltă stabilitate termo-oxidativă care, în combinație cu proprietăți excelente de spălare și dispersare, asigură o curățenie excepțională a pieselor motorului pe întreaga perioadă de utilizare a uleiului;
- Recomandat pentru utilizare în mașini sport și de curse;
- Poate fi folosit pentru vehicule cu kilometri mari;
- Are o rezistență crescută la combustibil de calitate variabilă și rezistă eficient la lichefierea cu combustibil;
- Nu se recomandă utilizarea în condiții normale de funcționare.

Proiectat pentru toate tipurile de motoare pe benzină (cu carbură, cu injecție și cu injecție directă) și diesel (cu și fără turbocompresor, cu injecție directă și fără) mașini de curse, sportive și specializate și alte mașini care funcționează în moduri accelerate, când nivelul API sunt necesare proprietăți de performanță SN / CH-4 și mai jos, precum și ACEA A3 / B4.
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord
yl