Piese auto

Filtreaza rapid:

Masina aleasa de tine
Marca: Renault
Model: Megane III cupe [DZ0/1]
Tip: 2.0 TCe [DZ1N]
Caroserie: cupe
Carburant: benzina
Motor: 1998 cc
Serii motor: F4R 874
Cp: 250
Kw: 184
Tip motor: Injectie galerie admisie/Carburator
In meniu stanga

fsa das das

Schimbarea anvelopelor cu cele de iarnă - cum le alegeți și când le schimbați

Începe sezonul de iarnă și una din griji va fi despre schimbarea anvelopelor. Dacă sunteți în căutarea unui set nou, trebuie spus că recomandarea este de a monta concomitent câte două, ideal toate cele 4 odată. Iar atunci când le achiziționați, țineți cont de recomandarea producătorului. Verificați în certificatul de înmatriculare ce mărime este recomandată pneurilor și ce dimensiuni alternative există.

...citeste mai mult

7907 ulei motor 5w30 sl/cf szint MANNOL ENERGYCOMBILL4L

Cod: ENERGYCOMBILL4L
Producator: Mannol
Disponibilitate: In stoc / Livrare imediata

Suntem aici sa te ajutam

0377.101.415

 8900 Lei 
8750 Lei
Adauga in cos

Specificatii tehnice

categorie: ulei motor

Vascozitate: 5w30

Cantitate: 4

Livrare in aceeasi zi

in Arad

Cel mai bun pret

raport pret/calitate

Garantie la fiecare produs

de la producatori si furnizori

98% compatibilitate

verificam dupa vin
Descriere
Ulei motor inovator universal multi-grad bi-sintetic (PAO + esteri) pentru motoare moderne pe benzină și diesel (inclusiv cele cu injecție directă) cu și fără turbocompresor, inclusiv cele echipate cu duze de pompare (Pumpe-Duse). Proiectat pe baza cerințelor VW și DAIMLER.

Proprietățile produsului:
- Datorită componentelor esterice conținute, are proprietăți excelente anti-apucare, anti-uzură și anti-frecare, care asigură o funcționare lungă și fără probleme a sistemului de duze de pompă;
- Datorită proprietăților sale excelente de spălare și dispersare și a celei mai mari stabilități termice oxidative, luptă eficient împotriva tuturor tipurilor de depozite și menține piesele motorului curate pe tot parcursul intervalului dintre înlocuiri;
- Economisește combustibil datorită proprietăților anti-frecare optime;
- Componentele ester, în combinație cu o bază bi-sintetică, garantează o pornire ușoară a temperaturii scăzute a motorului datorită unor indicatori excepționali de manevrare și pompabilitate, care reduc semnificativ uzura pornirii motorului.
- Are vâscozitate optimă într-un interval larg de temperatură, ceea ce asigură o funcționare stabilă în toate modurile de operare, inclusiv în timpul supraîncărcărilor;
- Datorită stabilității termo-oxidative ridicate, rezistă eficient la îmbătrânire;
- Compatibil cu toate sistemele de posttratare a gazelor de eșapament, DPF, TWC, EGR și SCR prin utilizarea tehnologiei Mid SAPS;
- Se utilizează la motoare cu intervale extinse de schimb de ulei (Durată lungă de viață de până la 30.000 km) și convenționale;
- Potrivit pentru motoarele care utilizează gaz natural lichefiat (GNL) și gaz petrolier (GPL).

Proiectat pentru motoarele pe benzină și diesel din standardele EURO IV și EURO V ale unei flote largi de mașini (mașini, SUV-uri ușoare, microbuze și camioane ușoare) ale producătorilor europeni și alți producători).
Recomandat pentru utilizare la motoarele autovehiculelor Daimler, BMW, VW, care impun cerințe suplimentare pentru uleiurile de motor (conform specificațiilor de mai sus).
https://sct-catalogue.de/imgbank/Image/public/download/mannol_test_ru.pdf

* Cu excepția motoarelor VW PDU fără serviciu LongLife (WIV)
** În plus față de motoarele V10 DPU din modelul Phaeton până în februarie 2006 și motoarele R5 PDU din modelul Touareg până în decembrie 2006.
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Ulei motor inovator universal multi-grad bi-sintetic (PAO + esteri) pentru motoare moderne pe benzină și diesel (inclusiv cele cu injecție directă) cu și fără turbocompresor, inclusiv cele echipate cu duze de pompare (Pumpe-Duse). Proiectat pe baza cerințelor VW și DAIMLER.

Proprietățile produsului:
- Datorită componentelor esterice conținute, are proprietăți excelente anti-apucare, anti-uzură și anti-frecare, care asigură o funcționare lungă și fără probleme a sistemului de duze de pompă;
- Datorită proprietăților sale excelente de spălare și dispersare și a celei mai mari stabilități termice oxidative, luptă eficient împotriva tuturor tipurilor de depozite și menține piesele motorului curate pe tot parcursul intervalului dintre înlocuiri;
- Economisește combustibil datorită proprietăților anti-frecare optime;
- Componentele ester, în combinație cu o bază bi-sintetică, garantează o pornire ușoară a temperaturii scăzute a motorului datorită unor indicatori excepționali de manevrare și pompabilitate, care reduc semnificativ uzura pornirii motorului.
- Are vâscozitate optimă într-un interval larg de temperatură, ceea ce asigură o funcționare stabilă în toate modurile de operare, inclusiv în timpul supraîncărcărilor;
- Datorită stabilității termo-oxidative ridicate, rezistă eficient la îmbătrânire;
- Compatibil cu toate sistemele de posttratare a gazelor de eșapament, DPF, TWC, EGR și SCR prin utilizarea tehnologiei Mid SAPS;
- Se utilizează la motoare cu intervale extinse de schimb de ulei (Durată lungă de viață de până la 30.000 km) și convenționale;
- Potrivit pentru motoarele care utilizează gaz natural lichefiat (GNL) și gaz petrolier (GPL).

Proiectat pentru motoarele pe benzină și diesel din standardele EURO IV și EURO V ale unei flote largi de mașini (mașini, SUV-uri ușoare, microbuze și camioane ușoare) ale producătorilor europeni și alți producători).
Recomandat pentru utilizare la motoarele autovehiculelor Daimler, BMW, VW, care impun cerințe suplimentare pentru uleiurile de motor (conform specificațiilor de mai sus).
https://sct-catalogue.de/imgbank/Image/public/download/mannol_test_ru.pdf

* Cu excepția motoarelor VW PDU fără serviciu LongLife (WIV)
** În plus față de motoarele V10 DPU din modelul Phaeton până în februarie 2006 și motoarele R5 PDU din modelul Touareg până în decembrie 2006.
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord
yl