- Formează un complex de lubrifiere rezistent și extra durabil Film estero-uleios cu grad ridicat de adsorbție în camera de ardere în perechi: inel - carcasă și placă de supapă și scaune în două cicluri de patru de la pulverizarea amestecului combustibil-aer, care semnificativ reduce coeficientul de frecare și uzura garniturilor și inelelor pistonului și scaunelor supapelor, în special necondiționate. Se arde complet cu combustibilul fără a lăsa reziduuri;
- Formează un complex de lubrifiere suplimentar stabil și puternic Film estero-uleios cu un grad ridicat de adsorbție în camera de ardere în vapori: manșon inel și scaunul plăcii supapei care persistă chiar și după arderea combustibilului - ceea ce reduce semnificativ coeficientul de frecare și uzură a manșonului și a inelelor de compresie, precum și a scaunelor supapelor, în special a celor neîntărite.
- Datorită aditivilor de curățare conținuți, curăță în mod eficient componentele și părțile sistemului de combustibil de murdărie și depozite de toate tipurile, iar camera de ardere de depozitele de carbon formate în timpul arderii combustibilului, inclusiv cele de calitate scăzută. Previne formarea de noi depuneri pe suprafețe neconjugate de metale și aliaje feroase și neferoase datorită formării unei pelicule speciale de protecție a uleiului. Datorită acestui fapt, are și un efect anticoroziv pronunțat;
- Crește numărul cetanic de motorină cu 1-2 puncte, ca urmare a căruia amestecul de combustibil se aprinde mai repede și apoi arde calm și lin - reducând sarcinile dinamice pe grupul cilindru-piston și crescând astfel resursa acestuia;
- Reface elasticitatea și volumul garniturilor de cauciuc;
- Previne oxidarea combustibilului, în special de calitate scăzută, care previne formarea de depozite rășinoase în acesta, provocând depuneri de carbon în camera de ardere și înfundând filtrele fine;
- Reduce consumul de combustibil și toxicitatea gazelor de eșapament prin creșterea exhaustivității arderii combustibilului;
- Previne stratificarea combustibilului diesel și restabilește proprietățile combustibilului stratificat după depozitarea pe termen lung, ceea ce este deosebit de important pentru zonele slab populate și nordice, unde combustibilul este depozitat mult timp în depozitele de petrol;
- Combinația de efecte realizate nu are analogi.

Mod de aplicare: Se adaugă în rezervor în proporție de 50 ml la 50 litri de combustibil.
Recomandat pentru utilizare regulată. Vascozitate: aditiv Cantitate: 1 categorie: ulei motor " />
Piese auto

Filtreaza rapid:

Masina aleasa de tine
Marca: Renault
Model: Megane III cupe [DZ0/1]
Tip: 2.0 TCe [DZ1N]
Caroserie: cupe
Carburant: benzina
Motor: 1998 cc
Serii motor: F4R 874
Cp: 250
Kw: 184
Tip motor: Injectie galerie admisie/Carburator
In meniu stanga

fsa das das

Schimbarea anvelopelor cu cele de iarnă - cum le alegeți și când le schimbați

Începe sezonul de iarnă și una din griji va fi despre schimbarea anvelopelor. Dacă sunteți în căutarea unui set nou, trebuie spus că recomandarea este de a monta concomitent câte două, ideal toate cele 4 odată. Iar atunci când le achiziționați, țineți cont de recomandarea producătorului. Verificați în certificatul de înmatriculare ce mărime este recomandată pneurilor și ce dimensiuni alternative există.

...citeste mai mult

9930 diesel ester adalek 1l MANNOL DIESEL ESTER ADDITIVE 1L

Cod: DIESEL ESTER ADDITIVE 1L
Producator: Mannol
Disponibilitate: In stoc / Livrare imediata

Suntem aici sa te ajutam

0377.101.415

 2500 Lei 
2450 Lei
Adauga in cos

Specificatii tehnice

Vascozitate: aditiv

Cantitate: 1

categorie: ulei motor

Livrare in aceeasi zi

in Arad

Cel mai bun pret

raport pret/calitate

Garantie la fiecare produs

de la producatori si furnizori

98% compatibilitate

verificam dupa vin
Descriere
Mannol Diesel Ester Additive Este un aditiv complex anti-uzură pentru toate tipurile de motorină și în special pentru tipurile I și II cu un conținut redus de sulf conform GOST R 52368-2005 (specificația europeană EN-2005). Pentru a obține efectul maxim, trebuie să îl folosiți constant. Efectul aplicației devine vizibil după 20 de ore de condus (aproximativ 1200 - 1600 km).

Proprietățile produsului:
- Formează un complex lubrifiant stabil și puternic Film estero-uleios cu un grad ridicat de adsorbție pe mecanisme și părți ale sistemului de alimentare cu combustibil, ceea ce reduce semnificativ coeficientul de frecare al suprafețelor de contact și reduce semnificativ uzura acestora. Efectul este evident mai ales la pompele de combustibil de înaltă presiune dintr-o pereche de manșon piston, injectoare și pompă - injectoare - ceea ce crește semnificativ durata de viață a acestui echipament scump. Pentru o pompă de combustibil de înaltă presiune, aceasta elimină principala cauză de uzură a perechilor de piston - combustibil diesel "uscat" de calitate slabă;
- Formează un complex de lubrifiere rezistent și extra durabil Film estero-uleios cu grad ridicat de adsorbție în camera de ardere în perechi: inel - carcasă și placă de supapă și scaune în două cicluri de patru de la pulverizarea amestecului combustibil-aer, care semnificativ reduce coeficientul de frecare și uzura garniturilor și inelelor pistonului și scaunelor supapelor, în special necondiționate. Se arde complet cu combustibilul fără a lăsa reziduuri;
- Formează un complex de lubrifiere suplimentar stabil și puternic Film estero-uleios cu un grad ridicat de adsorbție în camera de ardere în vapori: manșon inel și scaunul plăcii supapei care persistă chiar și după arderea combustibilului - ceea ce reduce semnificativ coeficientul de frecare și uzură a manșonului și a inelelor de compresie, precum și a scaunelor supapelor, în special a celor neîntărite.
- Datorită aditivilor de curățare conținuți, curăță în mod eficient componentele și părțile sistemului de combustibil de murdărie și depozite de toate tipurile, iar camera de ardere de depozitele de carbon formate în timpul arderii combustibilului, inclusiv cele de calitate scăzută. Previne formarea de noi depuneri pe suprafețe neconjugate de metale și aliaje feroase și neferoase datorită formării unei pelicule speciale de protecție a uleiului. Datorită acestui fapt, are și un efect anticoroziv pronunțat;
- Crește numărul cetanic de motorină cu 1-2 puncte, ca urmare a căruia amestecul de combustibil se aprinde mai repede și apoi arde calm și lin - reducând sarcinile dinamice pe grupul cilindru-piston și crescând astfel resursa acestuia;
- Reface elasticitatea și volumul garniturilor de cauciuc;
- Previne oxidarea combustibilului, în special de calitate scăzută, care previne formarea de depozite rășinoase în acesta, provocând depuneri de carbon în camera de ardere și înfundând filtrele fine;
- Reduce consumul de combustibil și toxicitatea gazelor de eșapament prin creșterea exhaustivității arderii combustibilului;
- Previne stratificarea combustibilului diesel și restabilește proprietățile combustibilului stratificat după depozitarea pe termen lung, ceea ce este deosebit de important pentru zonele slab populate și nordice, unde combustibilul este depozitat mult timp în depozitele de petrol;
- Combinația de efecte realizate nu are analogi.

Mod de aplicare: Se adaugă în rezervor în proporție de 50 ml la 50 litri de combustibil.
Recomandat pentru utilizare regulată.
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Se incarca...
Mannol Diesel Ester Additive Este un aditiv complex anti-uzură pentru toate tipurile de motorină și în special pentru tipurile I și II cu un conținut redus de sulf conform GOST R 52368-2005 (specificația europeană EN-2005). Pentru a obține efectul maxim, trebuie să îl folosiți constant. Efectul aplicației devine vizibil după 20 de ore de condus (aproximativ 1200 - 1600 km).

Proprietățile produsului:
- Formează un complex lubrifiant stabil și puternic Film estero-uleios cu un grad ridicat de adsorbție pe mecanisme și părți ale sistemului de alimentare cu combustibil, ceea ce reduce semnificativ coeficientul de frecare al suprafețelor de contact și reduce semnificativ uzura acestora. Efectul este evident mai ales la pompele de combustibil de înaltă presiune dintr-o pereche de manșon piston, injectoare și pompă - injectoare - ceea ce crește semnificativ durata de viață a acestui echipament scump. Pentru o pompă de combustibil de înaltă presiune, aceasta elimină principala cauză de uzură a perechilor de piston - combustibil diesel "uscat" de calitate slabă;
- Formează un complex de lubrifiere rezistent și extra durabil Film estero-uleios cu grad ridicat de adsorbție în camera de ardere în perechi: inel - carcasă și placă de supapă și scaune în două cicluri de patru de la pulverizarea amestecului combustibil-aer, care semnificativ reduce coeficientul de frecare și uzura garniturilor și inelelor pistonului și scaunelor supapelor, în special necondiționate. Se arde complet cu combustibilul fără a lăsa reziduuri;
- Formează un complex de lubrifiere suplimentar stabil și puternic Film estero-uleios cu un grad ridicat de adsorbție în camera de ardere în vapori: manșon inel și scaunul plăcii supapei care persistă chiar și după arderea combustibilului - ceea ce reduce semnificativ coeficientul de frecare și uzură a manșonului și a inelelor de compresie, precum și a scaunelor supapelor, în special a celor neîntărite.
- Datorită aditivilor de curățare conținuți, curăță în mod eficient componentele și părțile sistemului de combustibil de murdărie și depozite de toate tipurile, iar camera de ardere de depozitele de carbon formate în timpul arderii combustibilului, inclusiv cele de calitate scăzută. Previne formarea de noi depuneri pe suprafețe neconjugate de metale și aliaje feroase și neferoase datorită formării unei pelicule speciale de protecție a uleiului. Datorită acestui fapt, are și un efect anticoroziv pronunțat;
- Crește numărul cetanic de motorină cu 1-2 puncte, ca urmare a căruia amestecul de combustibil se aprinde mai repede și apoi arde calm și lin - reducând sarcinile dinamice pe grupul cilindru-piston și crescând astfel resursa acestuia;
- Reface elasticitatea și volumul garniturilor de cauciuc;
- Previne oxidarea combustibilului, în special de calitate scăzută, care previne formarea de depozite rășinoase în acesta, provocând depuneri de carbon în camera de ardere și înfundând filtrele fine;
- Reduce consumul de combustibil și toxicitatea gazelor de eșapament prin creșterea exhaustivității arderii combustibilului;
- Previne stratificarea combustibilului diesel și restabilește proprietățile combustibilului stratificat după depozitarea pe termen lung, ceea ce este deosebit de important pentru zonele slab populate și nordice, unde combustibilul este depozitat mult timp în depozitele de petrol;
- Combinația de efecte realizate nu are analogi.

Mod de aplicare: Se adaugă în rezervor în proporție de 50 ml la 50 litri de combustibil.
Recomandat pentru utilizare regulată.
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord
yl