Restrictiile producatorului: System BOSCH
Tensiune [V]: 14,5
Restrictiile producatorului: BOSCH
Dimanetru suport [mm]: 14
Tensiune [V]: 28
Curent de incarcare generator [A]: 60
Pozitie/Grade [°]: L 60
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Role: cu rola curea
Articol extins/Info extins: fara regulator integrat
Tip centura de siguranta: levier dublu articulat
Conector/clema: cu conector pentru turometru
Identificare constructie stecher: W
Curent de incarcare generator [A]: 60
Tensiune [V]: 12
Pozitie/Grade [°]: li 50
Articol extins/Info extins: fara regulator integrat
Restrictiile producatorului: Bosch
Voltaj [V]: 12
Tensiune de lucru [V]: 14,5
Tip alternator: Regulator alternator, reglare negativa
Diametru [mm]: 14
Restrictiile producatorului: BOSCH
Dimanetru suport [mm]: 14
Tip alternator: Regulator alternator, reglare negativa
Voltaj [V]: 12
Tensiune de lucru [V]: 14,5
Numar generator: Am KFZ ermitteln!
Role: cu rola dubla
Tensiune [V]: 24
Curent de incarcare generator [A]: 60
Articol extins/Info extins: fara regulator integrat
Identificare constructie stecher: PLUG627
Conector/clema: cu conector pentru turometru
Tensiune [V]: 28
Curent de incarcare generator [A]: 60
Pozitie/Grade [°]: li 60
Conector/clema: cu conector pentru turometru
Tip centura de siguranta: levier dublu articulat
Curent de incarcare generator [A]: 140
Curent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 24V
Tensiune [V]: 24
Amperaj [A]: 60
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar informatii tehnice: C17
Conector/clema: cu conector pentru turometru
Numar nervuri: 0
Role: fara rola curea
Restrictiile producatorului: BOSCH
Tensiune [V]: 14,5
Pt. cod original (OE): 0 120 689 535
Curent de incarcare generator [A]: 120
Curent electric vehicul: pentru vehicule cu instalatie de 24V
Tensiune [V]: 24
Curent de incarcare generator [A]: 60
Role: cu rola dubla
Articol extins/Info extins: fara regulator integrat
Conector/clema: cu conexiune la tahometru