Livrare si transport
12.1. Livrarea produselor comandate se va face in cel mai scurt timp prin curierat rapid , la adresa specificata de dumneavoastra. Daca produsele dumneavoastra nu se afla in stoc,timpul de livrare poate creste cu maxim 24 de ore, insa veti fi notificat telefonic si prin e-mail. Daca modificarile survenite nu se potrivesc cu necesitatile dumneavoastra puteti face modificari ale comenzii sau chiar anula comanda doar dupa ce ati discutat in prealabil cu unul din reprezentatii nostri.
12.2. Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii. Produsele se afla in ambalajul original, sigilat, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.Plata produselor comandate se face ramburs la curier dar si cu cardul.
12.3. Transport in ARAD : Gratuit pentru comenzi ce depasesc suma de 200 RON.
12.4. Transport in tara (taxa unica de 30 de lei include toate taxele platite, nu se percepe alta taxa si nu se platesc kilometri suplimentari) comandati fara grija la COMNICO piese auto:
12.4.1. Pentru comenzi sub 699 RON taxa de livrare pana in 10 kg este de 30 RON
12.4.2. Pentru comenzi ce depasesc suma de 699 RON livrarea este gratuita (in limita a 10 kg sau depinde de volumul coletului)
12.5. Cumparatorul poate obtine mai multe informatii despre stoc, livrare si transport din sectiunea “Informatii livrare”sau telefonic la 0377101415.
Produsele sunt livrate in toata tara exclusiv prin curierii: Cargus si DPD in 24-48 de ore din momentul care ati confirmat comanda cu un operator COMNICO.Taxa unica este de 30 de lei fara a se percepe kilometri suplimentari.Anvelopele si piesele de caroserie fac exceptie de la aceasta deoarece fac parte din cadrul coletelor volumetrice si se taxeaza diferit(chiar daca aveti colete mai mari, de cele mai multe ori costul se imparte intre Comnico si client)
IMPORTANT! Receptia pieselor/coletului de la curier este foarte important sa fie facuta imediat dupa ce ati platit rambursul de fata cu agentul livrator.
Va rugam ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite !
Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului; este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat !
Sesizarile ulterioare pentru coletele sau marfurile deteriorate vor fi extrem de greu de solutionat(sau imposibil chiar), deoarece fara acest process verbal firma de curierat se exonereaza pentru raspundere asupra coletului livrat !
Cu respect pentru oameni multumiti,
Echipa Comnico.